Regulaminy – do pobrania

I. Proces Rezerwacji Online

Rezerwacja przez system rezerwacji online:

  1. Klient w systemie rezerwacji sprawdza dostępność noclegów
  2. Wybierając termin i rodzaj pokoju przechodzi do formularza, w którym wypełnia swoje dane osobowe oraz swoje uwagi dotyczące rezerwacji.
  3. Po uzupełnieniu danych Klient dokonuje wpłaty zadatku* w wybrany przez siebie sposób.
    • kartą kredytową
    • Płatności elektronicznym przelewem bankowym
    • (tPay, Przelewy24)
    • standardowym przelewem bankowym
  4. Przy wybraniu płatności internetowej, klient przekierowywany jest na stronę umożliwiającą wpłatę Zaliczki poprzez System Obsługi płatności online (tPay, Przelewy24.pl). Po poprawnym wykonaniu płatnościKlient zostanie powiadomiony emailem o potwierdzeniu wpłaty i dokonaniu rezerwacji.
  5. W przypadku wyboru przez Klienta opcji płatności tradycyjnej tj. zwykłego przelewu bankowego Klient otrzyma emailem wstępne potwierdzenie rezerwacji. Rezerwacja obowiązuje przez 48h, w przypadku braku wpłaty w przeciągu tego czasu rezerwacje są anulowane. Po wpłacie zadatku Klient otrzyma emaila potwierdzającego rezerwację.

II. Opłaty oraz Anulacja Rezerwacji

  1. Klient wpłaca zadatek* w jeden z dostępnych w systemie trzech sposobów, pozostałą część dopłaca po przyjeździe do Hotelu (gotówką lub kartą płatniczą, przyjmujemy również płatności w EUR)
  2. Klient nie ponosi żadnych kosztów wynikających z wykonania transakcji Rezerwacji.
  3. Anulowanie rezerwacji możliwe tylko w indywidualnych przypadkach losowych, zawsze do ustalenia osobiście (telefonicznie bądź mailowo)

III. Ustalenia Końcowe

  1. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym.Obiekt nasz nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta.
  2. Za prawidłową obsługę pobrania kwot rezerwacyjnych odpowiedzialny jest system płatności elektronicznych tPay oraz Przelewy24.pl
  3. Nasz obiekt oraz firma obsługująca serwis rezerwacji online nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność systemu wynikłych nie z ich winy i innych czynników niezależnych.

IV. Dane Osobowe

W trakcie dokonywania Rezerwacji Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych naszego obiektu. Podanie przez Klienta danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do wykonania rezerwacji, zameldowania na terenie obiektu jak również wykonania innych niezbędnych czynności związanych z usługą hotelową. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.

V. Akceptacja Regulaminu

Złożenie rezerwacji oraz zaznaczenie opcji Zapoznałem się z Regulaminem oznacza, iż Klient rozumie i wyraża zgodę na warunki w niej umieszczone. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości Rezerwacji.

VI. Rekmamacje

Reklamacje dotyczące problemów z działaniem systemu rezerwacji można zgłaszać:

  • Osobiście bądź listownie pod adresem siedziby firmy:
  • Michał Walaszek 'Meeva'; Kwiatowa 7, 66-300 Międzyrzecz
  • Osobiście bądź listownie pod adresem ośrodka:
  • Ośrodek Mewa, Skwierzyńska 26, 69-210 Lubniewice
  • Telefonicznie pod nr tel. +48 606 984 940
  • Za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: reklamacje@meeva.pl